This City
Lambreaux află că i s-a răspândit cancerul; Delmond se joacă, în New York, cu Terence Blanchard; Annie câștigă premiul pentru cea mai bună melodie a anului cu “This City”; violența îl lovește pe unul dintre studenții lui Batiste.