Da, putem!
New Orleans sărbătorește alegerea lui Barack Obama; Desautel își deschide propriul restaurant, Bywater; LaDonna reconstruiește barul lui Gigi; Batiste, directorul formației muzicale a școlii, se implică în viața elevilor lui.