Dor de New Orleans
Lui Colson i se oferă un transfer; paznicii îl trimit pe Lambreaux acasă; Batiste își duce fiii la un spectacol al lui Dr. John; Hidalgo se întoarce în Texas; McAlary își vizitează din nou groapa, acum decorată.