New Orleans
Davis e eclipsat de protejatul lui, Lil Calliope; dorința lui Albert de autenticitate îl enervează pe Delmond; Antoine descoperă avantajul predării și dezavantajul de a fi lider de trupă; Larry îl forțează pe LaDonna să ia o decizie.