Pot să mă răzgândesc
Delmond propune proiectul fusion lui Dr. John. Toni angajează un detectiv privat pentru cazul Abreu. Davis debutează cu trupa în timp ce Annie nu vrea să-și lanseze piesa. Mariajul lui LaDonna e pus la încercare.