Atacul
LaDonna se confruntă cu revenirea problemei ilegale; Sofia recreează perorațiile de pe YouTube ale tatălui ei; Toni acceptă cazul Abreu; Janette și Albert aplică pentru fondurile Road Home; Sonny abia scapă de arest.