Violența
Lt. Colson pune la îndoială calitatea anchetei poliției. Janette ajunge la Le Bernardin. Annie încearcă să compună. Tușa Mimi primește o piesă de la rapperul Mannie Fresh, iar Davis descoperă un talent proaspăt.