Afacerea informațiilor
Un spontan summit de pace Yakuza îl găsește pe Tozawa la mila propriilor acțiuni. Samantha începe să-și regleze conturile cu Matsuo. Jake, hotărât, urmărește o pistă dată de Ishida.