Așa vreau eu
În timp ce Samantha face pași către viitor, trecutul o prinde din urmă. Cu ajutorul lui Emi, Tin-Tin și Trendy, Jake are parte de o reușită în găsirea legăturilor dintre cazuri și ajunge față-n față cu șeful de la Chihari-Kai, care îi cere o favoare.