Observă
Perseverența lui Jake dă roade când primește o informație exclusivă de la detectivul Katagiri, dar atrage și atenția altcuiva în acest timp. Samantha se înțelege bine cu un nou client, în timp ce Sato alege între cuvinte și pumni.