Toți plătesc
Când Jake ajută la găsirea trădătorului din Chihara-Kai, el trebuie să cântărească riscurile la care se expune dacă acceptă o favoare. Samantha încearcă să se ocupe de o problemă. Recrutarea lui Sato se termină cu o lecție devastatoare despre loialitate.