Primul jurnalist american de investigație de la Meicho Schimbun, Jake Adelstein trebuie să veriifice 2 cazuri. Inițial, nu pare să existe o legătură între ele, dar, în scurt timp, își va pune la bătaie cariera, și viața, ca să adune toate piesele.