Kishi Kaisei
În timp ce mafiotul Tozawa se joacă cu granița dintre teritorii, rivalul Chihara-Kai se străduiește să strângă datoriile. Samantha protejează pe cineva, în timp ce Jake e martorul unei confruntări care schimbă totul.