Călăul, partea a doua
Gamache și echipa lui scot la suprafață o poveste tragică – aceasta oferă cheia dorinței pentru răzbunare a victimei. Gamache trebuie să-l prindă pe cel vinovat pentru dispariția lui Blue Two-Rivers, iar asta îl pune în pericol.