Piatra crimei, partea a doua
Gamache și echipa lui ajung în inima cazului, scoțând la suprafață resentimente vechi de decenii și secretele adânc îngropate ale familiei Morrow. În acest timp, fac o descoperire cheie, care le permite să identifice criminalul.