Cea mai dură lună, prima parte
Gamache se întoarce în Three Pines ca să investigheze dispariția lui Marc Frotier, dar, în scurt timp, totul se transformă într-un caz de crimă, care-i duce pe Gamache și pe membrii echipei lui în inima trecutului întunecat al satului.