Cea mai dură lună, partea a doua
Sătenii înfruntă adevărul trecutului lor și își exorcizează demonii comuni, în timp ce Gamache își dă seama că ucigașul lui Marc a avut un motiv foarte personal. Între timp, Lacoste face o descoperire ce are legătură cu dispariția lui Blue.