Eliminarea, prima parte
După ce ignoră ordinele superiorului său, Gamache e trimis în satul izolat Three Pines, ca să investigheze uciderea unei femei înstărite. Acolo, el descoperă că lucrurile nu sunt așa cum par și că există o mulțime de suspecți.