Elasticitatea adevărului
Pentru a locui în continuare cu Sheldon, Amy îl minte în privința reparațiilor de la apartamentul ei; cei doi filmează un episod din `Fun with Fags` în apartamentul lui Penny. De asemenea, Leonard o lasă pe Penny să decoreze vechea cameră a lui Sheldon.