Dilema de la Comic-Con
Când Raj nu mai are acces la averea tatălui său, îi cere lui Sheldon să se ocupe de finanțele lui ca să scape de datorii. De asemenea, Penny se gândește să îl însoțească pe Leonard la Comic-Con.