Automatizarea detectării emoției
Sheldon testează o invenție MIT care îl ajută să citească emoțiile oamenilor. Între timp, Raj își roagă fostele iubite să îi dea sfaturi despre întâlniri, iar Leonard nu-și poate ascunde sentimentele când Penny anunță că fratele ei vine în oraș.