Ecoul trenului
Leonard și Howard încearcă să îl distragă pe Sheldon cu bilete la o cale ferată istorică când acesta le încetinește progresul la sistemul de ghidare. Între timp, Penny și Amy o scot pe Bernadette în oraș.