Coliziunea divizării proprietății
Leonard și Sheldon se ceartă în privința cui o să ia bunurile lor comune. De asemenea, Raj și Stuart se luptă ca să îi fie mai de ajutor lui Bernadette în ultimele săptămâni de sarcină.