Disiparea memoriei
Sheldon se împinge la limită când colaborează la proiecte cu Leonard și Howard, dar și cu Amy în aceeași zi. De asemenea, Bernadette se apropie de finalul concediului ei de maternitate și trebuie să se întoarcă la muncă.