Ultimul drum
Ca să recupereze cadavrul unui bărbat din Seattle care se temea de zbor, Nate se întoarce la vechea lui casă și o ia pe Claire cu el. Ei stau cu Lisa, o vegetariană care încă îl place pe Nate.