Ochii altcuiva
Nikolai e un pacient groaznic, iar Ruth află adevărul despre rănile lui. Escapadele Brendei o ajută să scrie, însă sentimentele ei legate de logodnă devin din ce în ce mai neclare, mai ales după ce Billy e externat.