Rabinul
Nate și Brenda îi cer sfaturi rabinului Ari, care îi ghidează într-un loc mai onest al relației lor. Nevoia lui Ruth de a controla viețile lui Nikolai și Claire o ajută să realizeze că e posibil ca ea să fie cea care are nevoie de ajutor.