Prieteni-dușmani, capitolul 9: Monștrii
După ce o experiență recentă o face pe Courtney să fie încrezătoare din nou, ea își propune să rezolve neînțelegerile cu cei din jurul ei. Beth face o descoperire majoră care duce la o bătălie terifiantă pe care nimeni nu a anticipat-o.