Prieteni-dușmani, capitolul 2: Suspecții
După ce descoperă o crimă suspectă în Blue Valley, membrii JSA încep să verifice potențialii suspecți. O întâlnire tensionată cu The Shade îi face pe Courtney și Pat să-și dea seama că vechile metode ale lui Sylvester i-ar putea pune în pericol.