Prieteni-dușmani, capitolul 5: Hoțul
Pe măsură ce Courtney continuă să-l ajute în secret pe Cameron, echipa observă că se retrage din rolul ei de lider JSA. Mike și Jakeem îi fac o propunere lui Cindy. Decizia Yolandei de a-și urma intuiția o duce către o descoperire șocantă.