Prieteni-dușmani, capitolul 1: Crima
Courtney speră că o să fie în sfârșit pace în Blue Valley, după ce Starman s-a întors și foștii ei dușmani jură să se schimbe. Dar când The Gambler ajunge în oraș ca să-și îndrepte greșelile, membrii echipei nu sunt siguri că pot avea încredere în el.