Prieteni-dușmani, capitolul 6: Trădarea
De vreme ce Courtney a petrecut timp cu Cameron, Pat și Barbara încearcă să afle dacă cei din familia Mahkent reprezintă o amenințare. Sylvester intervine pentru a umple golul lăsat de Courtney, iar tensiunile dintre Yolanda și Cindy ating noi culmi.