Prieteni-dușmani, capitolul 4: Dovada
După ce unul dintre planurile lui Sylvester are un rezultat neașteptat, Pat cere ajutorul unui vechi prieten. Între timp, Beth descoperă un nou suspect în ancheta lor, iar Courtney ia legătura cu Cameron.