Mason îl îmbărbătează pe Jamie care nu poate zdruncina amintirea lui Hugo. Palek se luminează după ce trece un test de criză a spermei, dar noi nori apar după ce Carolyn împărtășește frustrarea cuplului la o adunare de prieteni.