Dave și Katie dezbat valoarea terapiei continue. Palek își face griji că își va pierde identitatea în urma recentei revelații a lui Carolyn. Nick petrece din ce în ce mai mult timp la Jamie, dar ea nu îi poate spune ce vrea să audă.