Îndoielile lui Jamie cu privire la Hugo persistă; Carolyn este în creștere, dar Palek pare să-și piardă interesul; Dave și Katie se ceartă asupra valorii ședințelor de terapie ale lui Katie; May se adresează unei vechi cunoștințe.