Ce s-ar întâmpla dacă extraterestrul din Alien ar fi un alt extraterestru? Bert din Sesame Street are un coleg nou de cameră, vedem cum ar fi fost Terminatorul ca tată vitreg și Papa Ștrumf e Ștrumf sub acoperire.