Începem cu o orgie nebunească și sălbatică a cățelușilor. Aflăm de ce Dumnezeu urăște albinele, un vizitator beat din Narnia vine prin dulap, Dino-Riders primesc un cântec rock și Cobra Commander intră în sindicatul actorilor.