Ai auzit vreodată de Boglins? Vede cum e să trăiești viața plină de adrenalină a unui lemming, Frumoasa Adormită are un vis și nimănui nu-i pasă și o poveste de dragoste interzisă înflorește între Shredder și April O'Neil.