Din mințile scenariștilor, vedem cum Bear Grylls se descurcă cu niște Lucruri Sălbatice, ștrumful Brainy manipulează evenimentele în Casa Ștrumfilor și Baloo descoperă că nu a fost mereu un urs în junglă.