Visătorii RC o trimit pe Kim Possible într-o misiune în Coreea de Nord, Beanie Babies lipsite de valoare schimbă viața unui bărbat, iar tocilarul Robot Chicken are cea mai tare aventură de până acum, cu Doctor Who.