Robot Chicken - Archie
Archie se confruntă cu revenirea plină de acțiune a lui Josie și the Pussycats din spațiu, înapoi în Riverdale, în această comedie animată. Cu originea lui Archie Andrews așa cum doar scenariștii Robot Chicken o pot descrie.