Scenariștii Robot Chicken s-au distrat la ora de sănătate dar nu e de glumă dacă ești Alien. Gașca din Kingdom Hearts găsește altă utilitate pentru cheile lor. Tocilarul are un coșmar monstruos cu Housewives.