Robot Chicken îi face cunoștință Velmei cu un nou beneficiu de a se alătura găștii lui Scooby Doo. Care Bears sunt prieteni cu fetele de peste tot când... știi tu. Tocilarul explorează argumente pro și contra ale sexualității The Sims.