Robot Chicken îl ajută pe Dexter să o aducă pe mama lui robotică la piață… dar cumpărătorii preferă ceva contrafăcut; Itsy Bitsy Spider habar n-are ce face; vizitați tărâmul părinților decedați din filmele Disney.