A venit din nou timpul pentru Mark Week la Discovery Channel, marca Robot Chicken; nimeni nu-și dă seama că Daria e sarcastică, până când e prea târziu; aleea în care au fost uciși părinții lui Bruce Wayne devine o zonă comercială, iar Bruce e furios.