Lui Adam îi e greu să-și revină după greșeala făcută, fiind bântuit de copilul Erikăi. A devenit foarte vigilent la muncă, ceea ce-i face viața un iad lui Shruti, care trebuie să țină pasul cu analizele suplimentare paranoice cerute de Adam.