Mo
Mo și prietena ei sunt prinse copiind de către cel mai sever profesor din facultate. Când Mo cere o a doua șansă, profesorul le invită la el acasă.
Mo și prietena ei sunt prinse copiind de către cel mai sever profesor din facultate. După ce Mo îi cere o a doua șansă, profesorul le invită la el acasă. Aici, cele două fete vor fi supuse unui examen neașteptat.