Sănătatea psihică a lui Adam e din ce în ce mai afectată, din cauza stresului provocat de plângerea Erikăi și de vinovăție. Când ajunge la muncă, Lockhart îi spune că își retrage oferta, de a minți în legătură cu ce s-a întâmplat cu Erika.