Au trecut 6 săptămâni de la moartea lui Shruti, iar Adam trăiește în casa părinților lui. E momentul să înfrunte audierea de la GMC. Lockhart îi dă un sfat „pragmatic” și toxic: ar putea să se folosească de moartea lui Shruti ca să dea vina pe ea.